Sara Bjersgård

tisdag hela veckan...

Publicerad 2009-01-20 13:28:16 i Allmänt,

Tillbringat hela förmiddagen på världens segast föreläsning och alla höll på att somna.....uch va jobbigt det känns när man måste vara där(obligatoriskt) men man orkar knappt hålla uppe ögonen och man lär sig inget alls....
Vet inte om de var hennes tråkiga röst som var som sömnpulver eller om de var själva ämnet som inte alls var intressant....eller de hade kunnat vara intressant då de handlade om utvecklingssamtal men inte hennes upplägg....suck!

Nu har jag varit hemma och ätit och skickat en massa mejl som jag bara skjutit på att skriva. Ska snart bege mig till Sofiahuset inne i stan och ska på möte med jobbet. Ska få godkännande för att jag får delegera medicinen till barnen....
Sen blev de inte promenix med Frida och Lina utan en snabb fika på Kaffepaus och sen åker jag och jobbar.......vill ju jobba mycket nu och spara en massa pengar. Ideen att åka utomlands med tjejgänget känns så himla skojig och valde ju att inte åka senast de var iväg. Nu känner jag att jag kanske kan jobba ihop dessa pengar för att både åka med dom och med min älskling coh sedan jobba resten av sommaren......tror ni de funkar?

Dax att slänga på sig jobbarkläder och bege sig
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela