Sara Bjersgård

frånvarande..

Publicerad 2009-07-01 14:14:09 i Allmänt,

Har inte orkat skriva nåt på länge nu........
Är inne i en jobb-period nu så har perioder då jag knappt är hemma. Ikväll jobbar jag 16-22. Imorn 9-21 och fre 9-21. Känns som jag inte kommer kunna pusta ut förrens på fredag kväll/lördag. Efter fredagens pass har jag dock ledigt tills nästa fredag......ska bli toppen skönt, tyvärr ska de tydligen regna hela nästa vecka med..........väldigt tråkigt tycker jag. Men hoppas veckan kommer bestå av massa skojsiga saker.......vill ni hitta på nåt är de bara att hojta till=)
Nähä nu ska jag smaska i mig lite jordgubbar och sen bege mig in mot stan för att passa tåget till Taberg. Hoppas åskan som cirkulerar runt jkpg nu försvinner så de blir fint i ikväll.
Hoppas ni har en bra vecka
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela