Sara Bjersgård

livets kontraster

Publicerad 2009-07-14 20:34:44 i Allmänt,

Mitt liv består av riktiga kontraster just nu......de är sommar, man försöker hitta på saker med vänner och pojkvän samtidigt som man jobbar.
 

Förra veckan var jag ute och åt med tjejkompisar-älskar att klä upp mig och trotsade vädret med bara ben=)
Sen när jag jobbar bullsar man på sig med kläder (minskar rivningsrisken) och man bli så himla ofin och de där feminina man hade bara försvinner....

Har haft en jobbarhelg och nu varit hos mormor och morfar, under en ledig dag, för att plocka jordgubbar och umgås.....sååå mysigt de är att komma dit. Väcker så många minnen gör det med, såhär på sommaren. Jag och min syster var alltid hos dom under sommaren och morfar och mormor tog med oss på en massa skoj.

Imorn blir de jobb igen och jobbar tills fredagkväll. Sen är jag faktiskt ledig i hela 2veckor.....ska bli superskönt och vi får se vad som planeras in då. Hoppas såklart på fint väder och mycket sol och bad...annars kommer jag nog bli en aning ledsen!

Hoppas ni får en fortsatt bra vecka.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela