Sara Bjersgård

varit lite borta....

Publicerad 2009-07-23 18:00:43 i Allmänt,

Var länges sen nu......inte haft lust att skriva och orken faktiskt!
Jag är ledig nu i 2veckor från i fredags.....det första jag gör är att åka till akuten natten mellan fre-lör. Var supersäker på att jag skulle bli sjuk då jag började bli superförkyld men vaknade dock av fruktansvärda magsmärter....hmmm!
Gick upp och försökte med det mesta- Ipren,samarin,äta, dricka, vetekudde...men inget hjälpte och smärtan blev bara värre. Då jag väl (spydde) så trodde jag att det skulle sluta, men icke, så ringde till akuten och tog en liten tripp dit. Fick lite medicin och sen var jag hemma igen. Proverna visade(som vanligt) inget och de trodde de var magkatarr. Vi begav oss hemåt för lite frukost då klockan hade blivit 9 redan och sen hem och sova........
Fick ett litet attack under söndagen och åkte då till jourcentralen för att ta ytterligare tester, men de visade inget heller. Sen dess har magen mått bra. Men förkyldningen har däremot brytit ut och jag mår piss, ändå. Så jag har ungefär legat nu hemma från lör-tor, men idag känner jag mig lite bättre. Det tunga huvudet börjar försvinna och hostan också.

Har även lyckats pricka in min semester för denna sommar, de två veckorna då de ska regna konstant...jippi för de!=/
Nästa vecka kommer vår släkting Christine tll Sverige, så då blir de nog nån vända ut till Hok för att träffa henne and speak some english.
Blir även att träffa Frida snart och planera sommarskolan som äger rum om nån vecka........spännande!
Hoppas även jag får in några planer med mina favvisar Viktor och Karin, som jag fick dissa förra lördagen...*tår*

Hoppas ni har en härlig torsdag och att ni har massa skoj planerat till helgen.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela