Sara Bjersgård

dagens...

Publicerad 2009-06-01 14:53:43 i Allmänt,

Hej alla!
Nu har jag precis kommit hem från skolan och haft vår redovisning av hemtentan.......vi fick gå när vi hade redovisat färdigt i våra smågrupper och detta tog ungefär 30min=) De är ju lite segt att sitta och redovisa saker som alla andra oxå har skrivit så de gick fort.....Nu är de bara tentan kvar av denna kurs och sen har jag sommarlov....åååå vad jag längtar!!

På förmiddagen begav jag mig aldrig ut för att springa då jag har blivit förkyld (hata!) och faktiskt blivit värre idag.......så vågar inte riskera nåt nu inför tentan och utlandsresan. Därför åkte jag istället till en park i närheten och satt och pluggade med Hanna i solen en stund. Kändes som vi kunde ungefär lika mycket och de kändes bra.
Nu ska jag svida om till mina "hotpants" och bikiniöverdel och gå och lägga mig på vår lilla gräsplätt och sola och plugga......
Tror detta kommer bli en väldigt bra eftermiddag...tror inte ni?

Här kommer även en dagens outfit.....hade faktiskt på mig leggings för första gången i skolan idag...yaaa!

Mitt nya långa linne/tunika/klänning med ett vitt ribbat linne under och vita leggings!! Älskar att linnet går ner mer baktill....

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela