Sara Bjersgård

hejdå...

Publicerad 2009-06-06 14:13:11 i Allmänt,

Nu beger jag mig snart iväg....packat färdigt och tjejerna kommer och hämtar upp mig vid 15-tiden. Har försökt äta lite men är så nervös så jag knappt får i mig nåt. Ska försöka köpa nån drickyoghurt eller nåt som jag kan ha med mig.....mår illa nu men mår ännu mer illa av att inte äta.....en ond cirkel de där!
Har även blivit helt nojig över "allt jag kanske gör för sista gången"-grejer......hahah. Har bra lust att skratta åt mig själv.....vet ju att varje gång jag sätter mig i en bil löper jag större risk av att dö än i ett flygplan......men ändå blir jag såhär varje gång jag ska flyga. Men har med mig min miniipod med massa bra ny musik, som jag hoppas ska lugna mig lite=)

Men jag längtar verkligen till solen och att kunna bada i havet och umgås med vännerna.......
Ska försöka ta en massa,massa kort och så får ni se lite om vårt äventyr när jag kommer hem.
Massa underbara kramar till er och hoppas att ni får en underbar vecka

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela