Sara Bjersgård

Helgen är över...

Publicerad 2009-06-21 22:33:07 i Allmänt,

söndag kväll, inget bra på tv alls och imorn börjar en helt ny vecka.......känner bara lite,lite ångest ju nu=/
Har haft en underbart skönt och avslappnande helg.
Midsommarafton började med lite grillning av dom som kunde hemma hos oss. Isse startade grillen precis när ett stort åskväder fdrog in och de började hagla....så grillningen skedde under taket på vår altan.(var livrädd att nått skulle brinna upp)
Efter fotbollen så åkte vi vidare till en sommarstuga ute i Mullsjö nära en sjö....jättevackert och perfekt ställe att fira midsommar på.

Det bjöds på underbart god mat......ååå så gott de är med lax, färskpotatis och gräddfil!!

Jag och älsklingen var midsommarfina. Tyvärr har jag ingen bra bild på vad vi hade på oss från början. Här har vi bylsat på oss med kläder och jackor...

Vi sov över där och på lördagens bjöds de på lite sol mellan regnskurarna så vi satt en stund och stekte innan vi åkte hemåt. Resten av helgen har vi inte gjort ett dugg......"tar igen oss". Igår gick vi ner till VIP och hyrde 2 filmer. Idag har de enda vettiga varit att vi tog en långpromenix, även då i åskväder!!!
Nu ska jag nog ta och börja läsa i boken jag har liggande vid sängkanten,som eve lånat ut, för känns ju onödigt att sitta och kolla på konstiga tv-program.
Imorn är jag ledig och ska träffa Lina och Annie för lite shopping och fika......jobbar sedan rätt mycket i veckan så jag laddar upp mentalt för det=)
//S

Kommentarer

Postat av: big sis

Publicerad 2009-06-22 11:45:03

Ska jag vara med?? :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela