Sara Bjersgård

måndag

Publicerad 2009-06-15 14:16:59 i Allmänt,

Det är måndag och början på en helt ny vecka.....
Jag ska snart iväg på möte....ett möte jag en gång redan åkt till, som var inställt och ingen hade meddelat mig! Men nu hoppas jag mötet verkligen blir av, då jag missat de senaste 3-4 pga skolan. Mötet är en introduktion av jobbet jag har jobbat extra på och skulle ha gått redan i julas....men som sagt. Så de kommer nog blir lite konstigt att få höra en massa grejer som man redan vet liksom....men men.
Jag börjar sakta men säkert komma tillbaka till verkligheten igen och satt igång med att styra upp livet lite. Midsommar skall planeras, bussanknytningar skall kollas upp, tvättid skall bokas,mat skall handlas och såvidare. Jag kan nu börja slänga toapappret i toan igen, äta regelbundet och kolla på tv....vilken lycka=)
Nu måste jag bege mig...

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela