Sara Bjersgård

midsommar outfit...

Publicerad 2009-06-18 15:42:19 i Allmänt,


Denna fina klänning köpte jag igår, som jag ska ha på midsommar. Ville verkligen ha en vit klänning nu då man blivit lite brun. Denna är en sån där söt- söt klänning med lite broderat,spets,rosett och veckad. Av alla klänningar jag testade passade denna bäst. Den är köpt på Lindex!
Hittade dock en underbart fin klänning på Vero Moda med tyvärr var passformen inte den bästa, såg mest gravid ut=)

Blev lite kär i denna....såå fin vid ringningen. Men om man står i profil så var den inte lika fin, tyvärr.

Nu är frågan om man "får" ha svart nagellack till en sommarfin vit klänning.....hmmm.

Tycker ni jag ska ha svarta naglar eller måla om dom?

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela