Sara Bjersgård

slappar torsdag...

Publicerad 2009-06-18 14:10:04 i Allmänt,

Idag har jag en riktig slappardag......jag sov till halv 11 idag vilket inte har hänt på flera,flera månader. Vaknade dock upp med huvudvärk som jag hade när jag gick och la mig och halsont....toppen!
Har inga planer för dagen alls utan ska kurera mig med c.vitaminer och kanske städa lite här hemma. Regnet öser ner utanför och man blir inte alls på nåt bra humör. Hoppas de blir bättre imorn- man vill ju att solen skall skina på midsommarafton!
Har hela eftermiddagen ensam hemma också, då Isse spelar golf. Kanske ska ha lite mini-spa och återfukta min torra hud som nu börjat fjälla. Lyssna på hög musik och dansa runt och sjunga högt....sånt där som man inte gör när sambon är hemma. (fast ibland gör jag de ändå=)
Men först måste jag ta mig upp från soffan..vilket är fruktansvärt svrt ibland!

Vad har ni för planer för midsommar?
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela