Sara Bjersgård

tisdag...

Publicerad 2009-06-02 09:49:44 i Allmänt,

Sitter och äter frukost......ska snart iväg till Atlantis spa och få benen+bikinilinjen vaxad....ajajaj!
Men tror de kommer bli super då jag slipper raka varje dag annars, typ!
Sen direkt efter ska jag ta en promenad med Lina och sen hem för lite lunch. Blir att storhandla efter detta, då vårt kylskåp gapar tomt nu(blev 2ägg till frukost).......
Ska försöka plugga lite till men känner mig rätt säker på helheten nu så vet inte riktigt vad jag ska plugga på mer........men vi får se.
Ikväll ska jag och mina närmsta klasskompisar ut och äta på åtta glas, piren......vi "tidigare år" ska fira att denna kurs snart är över och lite ta farväl av varandra då vi alla splittras upp nu,typ! Som tur är får jag Jessika med mig till hösten, henne jag gått längst med=)
Så dagen kommer nog bli väldigt lyckad och ikväll kommer även Lotten och Lina boka vår resa.....åååå så spännande!!!
Nähhä nu blev de visst lite bråttom här...
Ha en underbar tisdag mina vänner
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela