Sara Bjersgård

dagen.....

Publicerad 2009-03-16 22:52:10 i Allmänt,

Hej hopp i de gröna......våren är påväg!!!!!!=)
Steg upp allt för tidigt idag för att äta lite frukost och bege mig ner till friskis för en stund på gymmet. Jag och Lina körde stenhårt på armar och lite mage och känner de faktiskt i armarna nu ikväll med, att dom har fått jobba lite extra*toppen*
Sen hade jag en stunds skola vid 13 och fick lite mer inblick i hur mitt åtgärsprogram ska se ut....bara sätta mig nu och skriva de oxå!!
Under kvällen bestämde det att vi skulle till Peza & Madde och kolla på hv-matchen så där har jag ägnat min kväll. Vilken match!! Höll ju på att krypa utanför mitt eget skinn ett tag...uch klarar inte av när de blir så spännande.
Har ont i halsen idag.....känns som sandpapper och är jättetorr hela tiden. Hoppas de är bättre imorn så kanske jag beger mig ut och springer. Men vågar inte de om jag mår såhär.....var helt slut och svettig efter 15min cykling idag!!!!

Isse fällde en så rolig kommentar när vi var påväg hem.
"Endel gillar att gå på gymmet, jag gillar att sova"
Det är min älsklings livsfilosofi just nu......förstår ni att jag är bedrövad!!

Nu ska iaf jag sova.....känner att förkyldningen tar ut sin rätt och är super trött hela tiden!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela