Sara Bjersgård

dagen...

Publicerad 2009-03-31 20:38:28 i Allmänt,

Tisdagen började med tidig uppgång och mörkt på himlen. Haft nästan heldag i skolan- 3/4 skoldag kan man säga då vi bara gick till 14.30. Efter de skulle jag ner till akademibokhandeln för att köpa en kursbok som är till tentan om 2v.....kändes som man ville börja läsa den redan nu. Tyvärr var den redan slut så fick skynda mig hem och beställa den på nätet, hoppas den kommer snabbt som attan!
Då jag promenerade hem från stan sken solen och de blev så himla varmt....dock blåste de stundtals så himla mycket så man hade en hel sandlåda i ögonen. Mellanlandade snabbt hemma och skulle bege mig ut på promenix, då jag hade bytt om och så var himlen alldeles mörk och de såg ut som de skulle börja regna, blåsten flyttade molnen i väldans fart och inte en strimma blåhimmel syntes på himlen......vad ledsen man blir då! men tog mig en promenix ändå och fick bara små stänk på mig.
Ikväll blir de myspys själv i soffan framför Navy CIS och the mentalist.
//S

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-03-31 20:58:37

Neeej, du skojar!!!?? Haha jag skojade ju om att den skulle va slut...surt!! Ses imorn, workout!!! =) Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela