Sara Bjersgård

dagens upplägg...

Publicerad 2009-03-03 12:21:06 i Allmänt,

Vad gör man en dag som denna??
Känner mig så rastlös och ja.....dom borrar/slipar fortfarande!!
Slökollar på tv på alla talkshows och som tur är dom ju textade så man förstår vad de pratar om fast man inte hör. Borde kanske städa istället men nu har Isse möte här hemma med en innebandyledare så då kan ju inte jag sätta igång och låta...hahha!(ursäkter för allti just nu). Kanske borde bege mig ut på en långpromenix, Lina är hemma och är sjuk så de blir ingen spinning ikväll. Men vädret är inte alls inbjudande och har ingen motivation alls att byta om från mina myskläder. Så jag blir nog kvar i soffan,under täcket en stund till.......kanske börjar jag skriva på mitt åtgärdsprogram mellan varven. Vet ju lite vad jag ska skriva nu iaf........
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela