Sara Bjersgård

fredag....

Publicerad 2009-03-06 18:17:43 i Allmänt,

härligt med fredag.......!!!!
Har haft en bra dag på praktiken med hemkunskap.....roligt tycker jag=)
Sen blev de Yoga med min syster på friskis nu på eftermiddagen....var en annan kille som hade det idag och först böev jag lite besviken då jag gillar alexanders pass annars. Men denna var jätteduktig och körde mer avancerade övningar och positioner som jag lärt mig innan........kändes som de tog bättre för mig som är lite mer van vid att yoga och han körde en "killer"-magövning som var hemsk.
Nu sitter jag och fryser som vanligt. Måste berätta om igår.....då frös jag ju så himla mycket så när älsklingen skulle duscha satte jag mig med inne på toan på toalocket...bara för att få lite värme*ler* Dock var de fasansfullt att gå ut igen sen.....
Ikväll har älsklingen planerat massa mys....han ska fixa maten och så har han fixat två filmer vi ska kolla på. Han håller dock allt hemligt tills ikväll......spännande!!

Vad ska ni hitta på ikväll?
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela