Sara Bjersgård

imorn....

Publicerad 2009-03-02 18:50:33 i Allmänt,

Imorn är jag ledig.....ååååå vad skönt.
Barnen har studiedag och min handledare ska oxå mestadels jobba hemifrån så då ska jag skriva på mitt åtgärdsprogram är de tänkt. Dock hann jag bara växla några tankar med min handledare om vad jag hade tänkt skriva nu idag under vår rast så får se hur långt jag kommer imorn.
Min handledare från HLK kommer nu på torsdag istället då vi har halvstudiedag nästa tisdag då hon egentligen skulle komma......därför ska jag mentalt förbereda mig för detta nu i veckan oxå. Lite tur har jag då det blir så att jag kommer hålla i samlingen då hon kommer på besök så behöver inte oro mig för uppgift eller nåt.......härligt!
Trotts den lediga dagen imorn kommer jag nog krypa i sängs rätt tidigt då jag redan är trött......hahha
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela