Sara Bjersgård

kvällen...

Publicerad 2009-03-22 20:20:46 i Allmänt,

Nu står fläskpannkakan i ugnen och jag kollar på Wipeout, vilken skadeglädje man har=)
Jag är ledig ändå till onsdag nu så jag har helg i flera dagar till....underbart!
Ska försöka göra så mycke pluggande som möjligt imorn så har man de gjort. Sen har jag bara ett seminarium på onsdag och sedan ledig torsdag....tss. Ibland har man de bra!
På fredag är de redovisning som avslutar specialpedagog-delkursen och sen ska jag tänka om på miljöinriktning. Tydligen kommer kursen göra att man tänker på alla miljöbovar och vad man kan göra istället.......hoppas inte Isse slänger ut mig!
Vad gör ni denna söndagskväll?
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela