Sara Bjersgård

lördag....

Publicerad 2009-03-28 17:32:45 i Allmänt,

Idag har vi varit en sväng på Ikea......de blev nya vinglas och ett set utemöbler. Blev ett sött bord och två klappstolar i trä ...endast 199kr=) Blev även ett gäng nya värmeljus....fick tyvärr inte köpa mer ljus eller dom fina söta ljuslyktorna jag hittade för Isse...jag undrar varför???*ler*
Är spännande på hockeyn nu....men jag orkar inte kolla! Ibland önskade jag att HV åkte ur så man slipper sitta varannan dag bänkad framför tv:n och sitta på helspänn 3*20min. Men va skoj de vore om dom gick vidare till final....de blir ju en sån folkfest som alla gillar!
Hann även med en härlig promenad idag.....såg att solen började komma fram mellan regnmolnen så begav mig direkt och fick min kur av d-vitamin idag med. Var så härligt att känna solen värma mot ansiktet en stund...precis vad förkylda och hängiga jag behöver.
Ikväll blir de mys med älsklingen och robinsson på tv.....kanske någon bra film med.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela