Sara Bjersgård

måndag, tisdag

Publicerad 2009-03-10 17:52:34 i Allmänt,

Hade verkligen ingen lust att skriva igår så får skriva igen det idag istället=)
Igår blev de uppgång redan vid 06.00....gud så jobbigt de är att komma upp så tidigt. Tänk att jag gick upp 05.30 varje morgon då jag jobbade i Skillingaryd....började dock inte förrens kl8 (restid)....vilken tur att jag hade ett så roligt jobb annars hade jag nog aldrig orkat.
Hade en bra dag igår och njöt av vårvädret.....helt underbart!
Idag har jag knappt gjort nåt på praktiken pga utbrott och sedan var dagen extra kort idag då de var halv-studiedag så barnen och jag slutade redan 12.20. Gick därför upp till min syster och hämtade mina jeans jag glömde där senast. Vi hann även med en promenix, tyvärr var de inte lika vårfint idag utan röset och snöigt!!!! Men är så skönt att kunna gå med någon så man kan prata av sig lite och sådär....alltid lika kul.
Tog mig hemåt med tunga steg då jag hade bestämt mig för att städa en massa när jag kom hem. Fick en underbar överraskning dock då älsklingen redan var i full färd med att städa.....då blev de så mycket lättare för mig att hjälpa till.*smack*
Så nu lever vi i en ren och fin lägenhet ett litet tag framöver.........jippi!
Ska nu kura upp mig i soffan, läsa alla bloggar och sådär. Sen funderar jag på om jag ska börja läsa "flyga drake" nu då jag läste ut "ökenblomman återvänder" igårkväll......en så vacker bok det var, kan verkligen rekommendera den.

Hoppas ni har haft en underbar dag
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela