Sara Bjersgård

onsdag....

Publicerad 2009-03-25 09:50:27 i Allmänt,

Snart har halva veckan gått......ojojoj!
Idag har jag mitt sista seminarium och jag hoppas de ska gå kanon. Boken "barn i utsatta livssituationer" är en väldigt bra kursbok faktiskt och man blir väldigt bestört över all statistik de tar upp om hur många barn som mår psykiskt dåligt, som blir misshandlade av sina föräldrar, som blir mobbade osv......kommer nog bli en spännande diskussion idag.
Dock börjar jag inte förrens 13 så har några timmar på mig till att götta mig här hemma. Ska ta och få i mig nån frukost nu och sedan läsa de sista i boken.
Idag skiner solen så starkt att man kan tro de är sommar påväg, om man bara kollar på solen och inte på snön på marken. Äntligen har vi de varmt och gött i vår lilla lägenhet....suck!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela