Sara Bjersgård

överraskning.....

Publicerad 2009-03-25 21:00:21 i Allmänt,

När jag ringde Isse efter skolan berättade han att jag skulle skynda mig hem för att han hade en överraskning till mig......åååå vad spänd jag blev, älskar överraskningar!
Och min älskling vet precis vad han ska överraska mig med oxå.......han hade köpt ett våffeljärn till mig=)
Så sen fick vi gå till Willys och införskaffa våffelsmet.....men såklart var de slut där så då fick vi en "ofrivillig" promenad bort till Ica.....tsss* Jag gillar....Isse gillar de mindre!
Sen gluffsade vi våfflor......tyvärr tror man ju att man kommer äta fler än vad man orkar. Klämde i oss 3 var men den sista var mer bara för att man ska passa på att äta.....I loooove våfflor. Godare än pannkakor och bakelser tillsammans!

               

Har ni ätit några våfflor idag?
Finns fortfarande kvar hos oss och smet med så kom bara hem till mig så kan vi ha en dagenefter våffeldagen-fika=)

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela