Sara Bjersgård

snart helg...

Publicerad 2009-03-19 14:13:50 i Allmänt,

Nu har jag fått hjälp med att bestämma mat för imorn ikväll........tack Karin!
Idag har jag varit i skolan på förmiddagen men gick hem vid lunch då jag inte orkade sitta hela eftermiddagen på en föreläsning som egentligen inte ger mig särskilt mycket.
Har fortfarande ont i halsen och kunde inte somna igår......låg och vred mig och vaknade även flera gånger under natten. Så är väldigt trött och seg idag känner jag mig.....men ska snart gå en promenix med Lina ute i solen. Kände att jag aldrig skulle orkat kibox som vi hade planerat så blir en lugn,lång promenix.
När jag kommer hem ska jag försöka städa....lär aldrig orka de men måste! Imorn kommer ju mina underbara vänner och vi ska äta gott, sjunga singstar såklart och bara umgås.
Tänk att man snart blir 22år........ibland känner jag mig äldre och väldigt ofta lever jag fortfarande kvar i att jag är 20...hahah!
Nähä...lite vila innan promenix.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela