Sara Bjersgård

torsdag....

Publicerad 2009-03-12 17:45:28 i Allmänt,

kom precis hem från att ha uträttat massa ärenden. Har köpt massa glass,strutar, chokladsås och strössel nu till imorn...har min sista vfu-dag, gud vad tungt det känns. Sedan ville jag även ge min handledare nåt fint så gick och köpte två fina kult-lyktor, dock hittade jag inget fint motiv på brickorna så fick blir rosa...hahha! Köpte sånna jag själv skulle vilja ha........(så då vet ni=)
Hade en bra förmiddag på praktiken och sen åkte jag ner mot stan och högskolan. Vi hade en obligatorisk föreläsning nu på eftermiddagen och den var faktiskt väldigt intressant. Var så roligt att träffa alla igen och höra hur dom har haft de. Har ju haft lite kontakt med vissa under tiden men ändå. Är så glad att jag hamnade med en bra handledare och i en underbart bra klass. Andra hade inte haft lika tur nämligen.......de är ju den största fasan!

Blir ingen träning idag heller då min förkyldning blviit värre....helt igenkorkad ena stunden och helt plötsligt sitter jag där och snörvlar....skitjobbigt! Kan inte bli sjuk nu.......ska ju jobba och dessa pengar är väl behövliga nu!

Hoppas eran torsdag varit kanon....imorn är de fredag=)
//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela