Sara Bjersgård

vaknat...

Publicerad 2009-03-13 16:48:18 i Allmänt,

Har precis vaknat....men för andra gången idag!
Har varit väldigt trött idag och lite hängig...min förkyldning börjar nog gå mot fel håll tror jag=/
Hade en superfin dag idag på min sista praktikdag, vi åt glass i stora lass och alla var jättenöjda. Min handledare blev superglad över sina ljuslyktor....hon älskade tydligen ljuslyktor (lyckoträff). Fick underbara kramar och hade en elev som sa att han aldrig skulle glömma bort mig- hur tårögd blir man inte då*lycka*
Trotts en så bra dag och en kort dag med så höll jag på att somna på bussen och hade en malande huvudvärk....så när jag kom hem kröp jag ner jämte älsklingen(som var och festade igår) och sov tills nu. Känner mig piggare efter 2½h sömn......
Hoppas jag nu verkligen orkar jobba 12h/pass nu hela helgen......har tur som är resurs så behöver inte vara på allerten precis hela tiden kanske.
Ikväll blir de fredagsmys till tusen......tror jag ska göra mig lite popcorn ikväll, var himla länge sen sist.

//S

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-03-13 17:01:25

Stackare!! Krya på dig!! Vi får ta tag i vår träning nästa vecka!! =) Pöss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela