Sara Bjersgård

underbar måndag...

Publicerad 2009-05-18 21:00:31 i Allmänt,

Har haft en väldigt bra måndag........
* Gjorde klart en intervju och sammanställde detta sen- en sak att bocka av!
* Sprungit runt munksjön, allt för att bevis en sak för min syster*fniss*
* Solen sken direkt in på vår altan vilket typ aldrig händer och jag satt och solade en stund-fick en snygg bränna-underbart!
* Hittade ett bra erbjudande på vaxning av benen+ bikini på Atlantis- spa....endast 199kr! Var ju tvungen att boka...
* Hoppas på att vi blir alla 4 tjejer(*blinkblink'*) som åker utomlands v24.......om 3 veckor åker vi......JIPPI!
* Ska nu måla min naglar och kolla på mitt favvoprogram- CSI

Tänk vilken underbar måndag de blev tillslut. Härligt att en regning start slutar med en solig avslutning........

//S

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-18 23:24:36

Duktig du är...! Impad blir jag allt... Så du menar att eniro och din matte kan få ihop 5 km! Då är ju munksjön det med o inte bara ett rykte...! ;)

Postat av: Big sis

Publicerad 2009-05-18 23:59:44

Vad impad jag blir...! Duktig du är!

Så du kunde alltså med hjälp av eniro och din matte räkna ut 5 km. Det bevisar väl då oxå att munksjön är 5 km och inte bara en hörsägen eller??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela