Sara Bjersgård

försvann...

Publicerad 2009-05-12 21:18:29 i Allmänt,

Mitt internet dog innan.....hann typ inte kolla mejlen eller bloggen eller nåt innan. Drog sedan iväg för lite träning på friskis...blev ett tufft pass på cykeln idag (spinning). Tyvärr funkade nätet inte när jag kom hem så efter väldans mycket pillande fick älsklingen nyss igång de. Jag har nog lite abstinens efter datorn och att kunna hålla mig uppdaterad om vad precis ALLA gör.........helt sjukt vad man blir beroende av nåt fort.
Nu hoppas vi nätet fungerar fortsättningsvis annars blir jag inget rolig att leva med!
Sitter och kollar på semifinalen av Eurovision.....hoppas verkligen Sverige kommer vidare nu. Gör vi inte de är de ju inget kul att kolla på lördag. Vi som hade planerat att kanske bjuda hem lite folk hit på lördag med......hör ju liksom till när det är dax för schlager=)
Hoppas er tisdag har varit bra
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela