Sara Bjersgård

helgens fynd...

Publicerad 2009-05-31 22:06:42 i Allmänt,

Hittade massa fint igår på marknaden och riktade in mig på bara reagrejer såklart=)


Dessa fina blusar hittade jag på Vila som sålde ut massa saker med 50%rabatt......underbart! (100kr-150kr)


Sen hittade jag ett långt linne som jag både kan ha som klänning med leggings till eller bara slänga på mig den över bikini och använda som strandklänning.(120kr) Den vita sålde dom ut på B-young och är en lite finare tröja (100kr).

Dessa två köpte jag för 40kr/st på B-young och de är korta ärmar på och rätt långa. Blev även en tjockare kofta från Stadium,(199kr) som kommer väl till pass under kalla sommardagar.

Är verkligen supernöjd med alla fynden!!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela