Sara Bjersgård

helgggggggggg.....

Publicerad 2009-05-29 14:22:47 i Allmänt,

Nu är de helg och jag mår så bra över detta......ååå vad skönt!
Blev en konstig dag i skolan då föreläsaren förstod att ingen av oss skulle stannat kvar till 16.30, som de stod på schemat. Så han sa att vi hoppade lunchen och höll på till 13istället. Jag hade tur som köpte mig en stor macka till fikat vid 10....då han inte riktigt höll tiden utan vi slutade vid 14 och alla höll på och döö av hunger!!
Men nu är iaf den sista föreläsningen avklarad och nu återstår bara en redovisning på måndag och sen den nedrans salstentan på torsdag!!!
Men ska inte försöka tänka så mycket på detta i helgen då jag har massa annat mycket roligare inplanerat!! Snart beger vi oss ut till Hok för att kolla på Balen och min fina kusin som ska gå. Efter de åker vi hem till min faster och firar henne med resten av familjen.
Imorn blir de Marknaden och då kommer min underbara underbaraste vän Viktor in och gör mig sällskap. Ska bli så kul både att gå på marknaden och prata igen allt jag och Viktor missat att prata om....=)
På söndag är de ju Morsdag (ni har väl inte glömt!!??) och då åker jag och syster ut till Hok och mammsen för att fira. Kanske blir de även en liten sväng till storstaden Vaggeryd för grillning, men dessa planer är inte fullt lika spikade!

Såhär fina var Jag & Viktor på vår bal.....ååå vad kul de var!


//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela