Sara Bjersgård

jag blir så himla arg.....

Publicerad 2009-05-12 21:34:51 i Allmänt,

Jag blir så jäkla trött på denna kursen vi läser nu och lärarna!!! Nu hade vi fått ett meddelande om att tentan är flyttad fram en dag. Detta gjorde kursansvarig efter att en av eleverna tydligen hade ringt till honom och frågat om han kunde flytta den. Tydligen visste han inte ens vem de var han hade pratat med och han uppfattade de som om de var på klassens allmänna begärna/åsikt. Dock har ingen i klassen ens nämnt detta och läraren har heller inte ens kommit ut i klassen och frågat om majoriteten vill detta. Tydligen måste denna enskilda person varit mycket övertygande då han sket i oss 69 andra.......grrr vad irriterad jag blir. Vi hade 2 dagar fritt dagarna innan tentan och nu har vi bara 1heldag. Läraren kommer få ramaskrik de kommande dagarna....jag lovar!

Imorn ska vi även få reda på vad de är för himla examination vi ska ha ytterligare inom svenskaområdet. På kursstarten sa dom att vi skulle ha en tenta. I ett mejl från läraren själv står de att vi ska göra en redovisning. Men idag hörde jag att vi tydligen skulle göra en hemtenta.........GUD vad jag blir trött på detta.


//S

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-05-13 13:12:59

fin blogg du (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela