Sara Bjersgård

lördag....

Publicerad 2009-05-09 16:49:21 i Allmänt,


Åt en supergod skaldjurssallad igår från DalBaffo..nåt jag verkligen kan rekommendera om ni ska äta där.
Blev en massa mys igår framför tv:n.....efter hockeyn kollade vi på Mr and Mrs Smith......den filmen är riktigt bra faktiskt.
Idag blev de även en härlig och välbehövd sovmorgon innan lite shopping. Nu under eftermiddagen vet jag inte vad jag ska göra. fastnat framför datorn och tv:n men känner mig allmänt rastlös.........
Ikväll ska jag umgås med Lina, så de blir en lugnt lördag. Synd att de är så trist väder för annars hade vi nog hamnat på en uteservering nånstanns.
Vad ska ni göra ikväll?
//S

Kommentarer

Postat av: Madicken -- Foto

Publicerad 2009-05-10 19:45:31

Ha en bra söndag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela