Sara Bjersgård

nedräkningen..

Publicerad 2009-05-27 11:14:29 i Allmänt,

Nu har nedräkningen börjat......har 8 dagar tills jag avklarat tentan (förhoppningsvis med alla rätt) och får officiellt sommarlov. Känns väldigt skönt även att få möjligheten till just sommarlov. Näst sista sommarlovet som elev för mig....lustig känsla faktiskt.

Är ledig idag på förmiddagen och ägnat den åt att sova och slappa....behövde de kände jag. Min tanke var egentligen att springa idag igen, men valde att vila mitt högerknä lite.....så får bli imorn!
Någon som har några bra övningar för att bygga upp knäna?? Igår när jag var ute och löpte så kände jag av mitt högerknä rätt mycket, ibland känns de som nån led eller nåt ska gå av......
I eftermiddag har jag redovisning och en massa annat tjafs som måste göras.......bara att bocka av! Så ska väl börja göra mig fin för detta och snart fixa mig lite lunch oxå.
Hoppas ni får en superfin onsdag
//S

Kommentarer

Postat av: big sis

Publicerad 2009-05-27 12:18:28

Men herregud... Ring systra di så ska jag berätta för dek... :-)

Postat av: eve

Publicerad 2009-05-27 23:28:57

du kan få ett av mina program jag fått av sjukgymnasten om du vill. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela