Sara Bjersgård

shoppat loss...

Publicerad 2009-05-09 16:28:57 i Allmänt,

Haft en härlig shoppingrunda idag på förmiddagen bland allt folk. blev så att jag gick själv men de var faktiskt rätt skönt....kunde gå in och köpa de jag visste jag skulle ha....gick rätt fort faktiskt!

Hittade ett par sköna basjeans på MQ. Deras Sunshine serie är underbar och inte allt för dyr. Här har jag även på mig en ny t-shirt från Gina.....fyllt på basplaggen idag=)

 
Hittade massa tubtoppar för 49kr så köpte 3*tss* och ett par shorts att ha och sola i. Köpte även på mig ett randigt linne och två t-shirts.

Köpte äntligen ett par skor...letat i månader!


Blev även 3nya nagellack. Ett svart, ett korallrosa och ett vanligt transparant. Köpte även ny rengöringskräm och sedan hittade jag ett supersött diadem med en liten rosett på. De har ju blivit så himla populärt nu och tycker de är så fint på andra. Testade i affären och tyckte jag passade ganska bra i de=)

                              
Sist men inte minst köpte jag en fin härlig sjal.......me love!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela