Sara Bjersgård

shoppinglista...

Publicerad 2009-05-08 21:28:41 i Allmänt,

Måste ner på stan imorn och shoppa lite saker........

MÅSTE ha ett par nya skor....                   Behöver 1-2 par basjeans


Dax att köpa ny rengöringskräm



Är även väldigt sugen på att köpa nåt nytt fint nagellack.....var duktig och slängde ungefär hälften senast. Kanske ska köpa med mig ett till Lina oxå, som inte äger ett färgat lack......förstår inte hur hon överlever!!*.tss*

Den här sorten från Lumene är underbara då de är väldigt täckande och en speciell pensel......

Ska ta och införskaffa mig massa nya baslinnen och t-shirts från H&M och Gina tricot oxå då jag "svettats" sönder dom jag har.....ny fräsch till sommaren=)

Nu ska jag iaf fortsätta kolla på hockeyn som inte går så bra och måla mina nyklippta naglar i blodröd färg...me love!
//S

Kommentarer

Postat av: http://bellisima.webblogg.se

Publicerad 2009-05-08 22:02:50

http://bellisima.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela