Sara Bjersgård

skulle vilja kunna dansa....

Publicerad 2009-05-03 22:27:09 i Allmänt,

Precis kollat på Americas best dance crew och gud vad häftigt det är! Älskar ju att dansa så men aldrig testat och dansa koreograferat så.......

Älskar ju även alla tv program som innehåller dans och även alla filmer.........det är sånt jag kan kolla på hur många gånger som helst och aldrig tröttna! Antar att alla kollat på dirty dancing som är såå bra. filmen Honey är oxå en av de bästa dansfilmerna, enligt mig.


Hoppas att "So you think you can dance" kommer tillbaka snart........absolut favoritprogram!


Åååå vad jag önskar att jag börjat dansa i tidig ålder och även varit bra på de...hahah!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela