Sara Bjersgård

snart så...

Publicerad 2009-05-21 09:44:13 i Allmänt,

Snart så kommer Frida hit och vi ska ta oss en promenad och bara tjöta av oss lite=)
Ska ägna resten av dagen åt att läsa....läste faktiskt ut en av böckerna igår, så nu har jag bara 1½ bok kvar..jippi!

Gårdagen var väldigt trevlig.....vi kom faktiskt iväg tillslut för att springa efter två åskväder hade passerat. Riktigt läskiga åskväder, så jag drog till och med ur sladden till datorn. Under springrundan fick jag lite kramp i låren och hade sedan fruktansvärt ont i dom hela kvällen igår, lyckligtvis känner jag inte av detta idag.
Igår var vi ju även hemma hos min syster och hennes sambo och åt taco och sedan fick killarna spela lite NHL 2009....förstår inte vad de är för roligt med de spelet??

Hoppas ni får en härligt ledig torsdag nu......
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela