Sara Bjersgård

sommar......

Publicerad 2009-05-25 16:34:04 i Allmänt,

åååå vilket härligt väder de är ute.....jag älskar försommaren!!!
Idag har jag haft grupparbete på morgonen och vi fick färdig vår hemtenta....underbart att få de gjort. Sedan låg jag ute i solen en stund och njöt innan jag skulle på möte i Taberg. Dock var mötet instället och ingen hade meddelat mig detta så blev rätt sur......som tur är fick jag låna bilen dit, hade varit surt att åka buss 50min fram och tillbaka för de. Men de bästa med extra tid var ju att jag nu legat ännu mer ute på gräsplätten och solat. Har även nu läst ut alla böcker......känns verkligen toppen.
Om en stund kommer Lina, Lotten och Eve hit och vi ska förhoppningsvis boka en resa idag.......eller iaf bestämma hur vi ska göra med resan. Ska därför ta och fixa iordning lite här hemma nu så dom inte blir chockade när dom kommer innanför dörren*tss*
Hoppas ni har kunnat njuta av solen lika mycket som jag har
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela