Sara Bjersgård

söndag...

Publicerad 2009-05-10 12:49:47 i Allmänt,

Solen skiner ute och jag ska snart ut på en löparrunda.......
Dagen i stort kommer ägnas åt att läsa och trycka in så mycket information de går.....Mina andra böcker kommer imorn så då ska jag ta tag i dom oxå. Vore skönt att hinna läsa allt nu de kommande veckorna så man kan plugga bara nateckningar innan tentan som kommer. Det dumma med den här kursen är att man inte vet vad som skall läsas i böckerna utan de kommer fram under vissa föreläsningar......därför lär man ha läst rätt mycket onödigt i slutet av kursen.....Men man hinner inte vänta på att få veta nåt heller.....ja uch vilken konstig kurs det är.

Igår hade jag och Lina filmkväll.....vi såg på I'ts all about the women och Yes Man. Båda var bra och älskar verkligen Jim Carrey....han är så himla rolig. Vi åt mat från chicken mama och svullade på Vipgodis......vilken lördag=)

Hoppas eran helg varit toppen
//S

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-05-10 12:54:52

På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

Kram

Postat av: emma

Publicerad 2009-05-10 18:38:07

Läs Reglerna innan du kommenterar, Tack!superfin blogg du har!:)



besök gärna min

http://puredesiree.blogg.se



och säg vad du tycker.

dig kommer jag lägga till i favoriter:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela