Sara Bjersgård

springer...

Publicerad 2009-05-10 22:01:01 i Allmänt,



Hur gör ni när ni är ute och springer- håller ni blicken riktad framåt eller kollar ni ner i backen?


Jag och Karin.G pratade om detta för ett tag sen och vi är båda personer som kollar ner i backen när vi springer. Jag testade verkligen idag när jag var ute att kolla rakt fram-men gud vad jobbigt de var. Dels var ju solen framme och detta gjorde de jobbigt för ögonen och sen kändes det som om huvuvdet(allt som finns i huvudet) guppade extra mycket när man kollade rakt fram.......som om nåt i huvudet är löst och studsar runt*ler*. Ska testa om de funkar bättre en mulen dag...men kommer nog fortsätta stirra ner i backen när jag springer=)

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela