Sara Bjersgård

tävlingsdax...

Publicerad 2009-05-12 21:05:33 i Allmänt,

Beslutat mig för att vara med i Kenzas tävling om Natuvive, ett nytt hudvårdsmärke.
                                                    
Här är en härlig ansiktskräm från deras serie OLIVE- Olive protect day cream
Älskar ju krämer och skulle snart behöva en ny. Den är för normal/blandad hy och har även solskyddsfilter, me love!

                                                              
AQUAMINERAL-serien kommer denna ifrån och är en härlig uppfriskande bodylotion. Behöver verkligen en ny nu då jag tröttnat på min jag har. Denna verkar ha en väldigt härlig och neutral doft också.....det är de bästa att satsa på.

                                                                                           
Denna kommer också från AQUA-serien och är en rengöringskräm. Det bästa med denna är att den är tvålfri och passar perfekt för mig som har känslig hy.

Dessa tre skulle jag beställa om jag vann Kenzas tävling......
Nu håller vi tummarna
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela