Sara Bjersgård

Fredag

Publicerad 2009-11-20 21:22:42 i Allmänt,

Sitter nerkrypen i soffan och kollar på Idol och njuter av alla fina kärlekslåtar de sjunger ikväll.....me love!
Min dag började i skolan efter en jobbig och plågsam natt av hemska magsmärtor (lingonveckan)....hade vår sista föreläsningen för denna termin(!!!) då vi har massa självständigt arbete framöver. Kändes nog konstigare för endel som hade sin sista föreläsning någonsin i sin utbildning då dom tar examen i januari....helt sjuk tanke att om 1år är jag där med!!
Fick även lite fixat under lunchen så nu är jag reda för råpluggande av hemtenta nästa vecka....vågen!
Efter de var de dax för Yoga på friskis och göra mig lite flexibel och vig...tss. Är verkligen en sjukt bra träningsform och tycker fler borde testa....
Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem från sin innebandymatch för då blir de filmmys....
Imorn ska jag sova länge länge för att sedan ägna hela dagen åt att läsa och plugga....vilken lördag de kommer bli*tss*
                                                                                                                                   //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela