Sara Bjersgård

helgen som gått....

Publicerad 2009-11-23 17:17:56 i Allmänt,

Hade en dålig pluggdag i lördags då jag enbart hann med en bok och inte alls så mycket jag tänkt....dock fick jag 1h solljus mitt på dagen och en skön promenix, vilket var behövligt!
Under söndagen var de dax för en heldags jobb med dom fina barnen och trotts de skittråkiga vädret var de en bra dag!
När jag kom hem hade älsklingen dukat upp med god mat och lite plockmat oxå med parmaskina,melon, brie och annat gott.....en väldigt mysig och bra avslutning på helgen.


Hoppas din helg varit kanon!
                                                                                                                    //S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela