Sara Bjersgård

kärlek....

Publicerad 2009-11-07 16:53:53 i Allmänt,



Denna "tatuering" kom älsklingen in med och försökte lura mig att han hade tatuerat in ett hjärta med mitt namn och datum när vi träffades......inte sant såklart, då han inte tycker man ska tatuera sig men väldigt sött. Kanske börjar han även bli okey med att jag kommer göra en snart.....håller fortfarande på att bearbeta honom..tss!
Han hade till och med köpt ett visst sorts papper som man kan klistra fast....så nu ska jag försöka hitta några fina motiv som jag kan skriva ut och "testa" på kroppen, vart och vilken jag skulle vilja ha, smart va!
                                                                                                                    //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela