Sara Bjersgård

Mitt nya mål....

Publicerad 2009-11-26 14:44:50 i Allmänt,


Igår kände jag att jag fick nog av att aldrig tappa de där kilona jag gått upp och har därför satt upp ett mål. Jag ska gå promenad, varje dag nu i 1 månad framöver (till julafton) och se om jag kan få igång min ämnesomsättning igen. Jag får endast byta ut promenaden mot en springrunda annars om jag tex tränar volleyboll skall jag även gå en promenad....inga undantag!
Kände att de var perfekt läge nu då jag inte har mycket saker i skolan...
Någon som vill vara med och göra samma sak?

                                                                                                                   //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela