Sara Bjersgård

redan söndag??

Publicerad 2009-11-29 16:07:54 i Allmänt,

Min helg har varit toppen! Hur har eran helg varit??
Hade det väldigt trevligt i torsdags på tupperware-partyt....de hade dock ingen matlåda men köpte annat småttoch gott...dock kom jag undan med 200kr endast (stolt)
I fredags var jag helt ledig från alla måsten, tog de lugnt på förmiddagen med en promenix och lite pyssel hemma. Sen var de yoga med syster och sen fredagsmys för fulla muggar.
Skulle egentligen åka hem till Hok på lördagen för de årliga pepparkaksbaket med fam Westins, men då pappa fortfarande ligger på sjukhuset, sköts detta upp till nästa helg. Därför tog jag och mamma oss en roadtrip ner till pappa i Malmö för att muntra upp honom lite. Vi hade en väldigt trevlig dag och första gången jag var i Malmö faktiskt...såg dock inte så mycket=)
När jag kom hem hade älsklingen tänt massa ljus i hela lägenheten och gjort de mysigt....love!
En söndag är till för att ha som viladag, så jag kunde förstås inte trottsa detta och har slappat hela dagen=) Har dock hunnit med en promenix (såklart=) och tagit upp alla julsaker, så nu är vi reda för julen......välkommen första advent!

                                                                                                                                     
                                                                                                                             //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela