Sara Bjersgård

I dag......

Publicerad 2009-10-31 18:16:04 i Allmänt,

Dagen har varit lugn och skön, med en lång sovmorgon under duntäcket och sen begav vi oss upp till a6 för att kika lite i affärerna. Själv behövde jag inget köpa men älsklingen ville fynda lite kläder. Såklart hittade jag saker med och kunde inte motstå....

Blev ett par svarta låga stövlar....något jag verkligen behöver, endast 299kr på skopunkten=)


Hittade denna fina marinblåa kofta på H&M för 99kr....behöver verkligen koftor nu till höst/vinter!


Tyglade mig lite och köpte inte allt jag såg...trots att det kliade i fingrarna på mig=)
Men är väldigt nöjd med dagen och den avslutades med en smoothie på "naked juice bar"....mums!

Kvällen kommer bli lugn, då älsklingen ska spela pokerturnering och jag ska nog mysa i soffan med massa tända ljus och en bra film.....kommer bli en lugn helg för övrigt med, något som behövs!

                                                                                                                   //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela