Sara Bjersgård

veckan har börjat...

Publicerad 2009-10-05 11:05:51 i Allmänt,

Måndagmorgon och jag sitter med massa blekning i håret/hårbotten. Är ledig idag och tar tillfället i akt att ha en "fixa-sara"-dag.
Veckans planer ser ut ungefär såhär:
Måndag: ledig, läsa/plugga. Volleyboll
Tisdag: skola/föreläsning samt redovisning
Onsdag: Ledig, hoppas kurslitteraturen kommit genom brevinkastet så jag kan läsa. Onsdagsfika?
Tordag: skola/föreläsning
Fredag...........åker jag och Viktor upp till sthlm och vår underbara vän Karin för en helhelg i storstan. Ska bli så himla skoj och jag längtar såååå.


                                                                                                                      //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela