Sara Bjersgård

hänt i veckan...

Publicerad 2009-09-11 16:13:44 i Allmänt,

Gud vad trött jag är.........men haft en väldigt bra vecka!
Onsdag och torsdag var jag i Skillingaryd på särskolan och gjorde mina 2 fältdagar inom specialpedagogiken. Åååå vad jag saknar att jobba där och man kommer in i klassen/jobbet/situationen så himla fort....hoppas verkligen jag har tid att vicka där en massa i höst.....
I onsdags blev de fika med Eve på kaffepaus och hoppas detta blir en klassisk onsdagseftermiddag =)
Under torsdagseftermiddagen letade jag och min syster som galningar efter presenter till mamma som fyller idag. Tyvärr var ALLT slut på ALLA ställen vi kollade på.....uch vad de är frustrerande när man vet vad man vill köpa. Dock lyckades vi få ihop de tillslut, trotts att de inte blev de vi första hade tänkt.
Igår stod även träning på schemat och trotts en rätt täppt näsa och halsont körde vi ett hårt pass Kibox i 85min.......jag kan ju säga att jag har ont lite överallt i kroppen idag!!!!

Idag har jag haft heldag i skolan (för en gång skull) med 2 olika examinationer.....check!

Nu ska jag snart göra mig fin inför kvällen då vi skall hem till Hok och fira mamsen. Grattis Grattis du underbara mamma!!!! (av hänsyn till min mammas hat mot att vara med på kort, så lägger jag inte ut en födelsedagsbild)

Imorn så åker vi med Isses mamma till Lager157....JIPPI säger jag......NEJ säger plånboken=)

                                                                                                                                    //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela