Sara Bjersgård

sa nån rea???

Publicerad 2009-09-27 18:04:06 i Allmänt,

Helgens shoppingfynd....

En härlig ceriserosa tröja (likadan som den jag köpte senast i svart,korta armar som blir som vingar när man sträcker på armarna). En oversize,långärmad som jag testade förra gången men aldrig köpte,men nu var de halva priset på den så då slog jag till=). Sen blev de en rätt basic t-shirt. Köpte även stora pärlor att ha i öronen.....något jag gått och tänkt köpa länge nu!


Köpte en hög kjol oxå med fina veck i midjan.....
Sen köpte jag även ett coolt linne....detta hade jag på mig under kvällens festligheter.


Köpte även lite nytt smink,även detta på rea.
Nu är jag bara ute efter ett par snygga stövlar och en skinnjacka......
                                                                                                                         //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela