Sara Bjersgård

Snart påväg....

Publicerad 2009-09-02 16:39:48 i Allmänt,



Blev så sugen på att locka håret så gjorde de istället för att läsa....tsss.
Ska nu iväg på fika med Eve (Lina fick förhinder) innan hon ska på träning.
Var evigheter sen vi såg så har massa att prata ikapp.

Dagens outfit blir därför något bekvämt......självklart för en fika=)


Kom på nu att idag har jag på mig bara nya kläder från senaste shoppingrundan.
Har underbart sköna jeans från HM (märket: Logg). Sedan ett av baslinnena jag köpte på Vero moda. Sedan har jag min underbart sköööönnna tröja. Har kostare ärmar och man får vingar (extra gäddhäng) när man rör armarna..tss! Var nog det dyraste plagget jag köpte och är införskaffad på Gina tricot.



Hela jag är budget.........love!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela