Sara Bjersgård

veckan som gått....

Publicerad 2009-09-27 17:50:17 i Allmänt,

Här kör vi en kort resume i bilder om veckan som gått....

I måndags hade jag en Mary Kay-kväll med lite kompisar som var riktig mysig snart på veckan. Själv blev jag sminkad,men glömde helt ta bild på hur de blev. Dock såg jag lite ut som en transvistit i ett misslyckat försök att göra läpparna större med läpppenna...hahha!

Efter bjöds de på frallor och te....

Tisdagen ägnades delvis i skolan och sen en sen lunch med älsklingen på Jensens.
onsdagen åkte han till Malta för att spela poker. Han hade vunnit en plats där nere på nätet samt pengar för att ta sig ner dit+boende. Så de var ingen tvekan om att han skulle åka och spela om massa pengar....
Själv ägnade jag dagen åt att träna på gymmet med Jessica och sen begav vi oss till Johans för att träffa Kristina (som jag inte träffat på evigheter) och prata om allt som hänt sen sist vi sågs. Hann knappt hem och vända förrens de var dax att möta upp Eve för onsdagsfika/kvällsmat på Kaffepaus...en härlig onsdag i goda vänners lag.
Torsdagen var de heldag i skolan och sen Kibox på kvällen med Lina.....gud vilken träningsvärk jag hade efter onsdagen..haha! Men ändå gick torsdagensträning bra.
I fredags var jag i Skillingaryd för att göra några intervjuer och sen hade jag en riktig filmkväll med massa tjejfilmer (som jag aldrig få låna när Isse är med) och en stor skål med popcorn.....härligt!
Lördagen ägnades nere på stan och höstmarknaden med Jessica och Malin och hittade en massa fina saker på Gina tricot och allt var på rea...min favvo! (kommer bilder senare) Sen blev de bara att hem,byta om och sedan bege sig iväg på "förfest" hemma hos en av Jessicas vänner. Där skulle dom fixa henne inför kvällens festligheter med färgning av hår (som blev bra tillslut *asg*),sminkning,styling av kläder och härfixande....blev supersnyggt verkligen, men försenade blev vi med! På kvällen var vi bjudna hem till klasskompisen Hanna och hennes Emil för inflyttningsfest. Var verkligen supertrevligt och slutade med en utgång på Harrys....så kul när man går ut med folk man inte känner,efter kvällens slut är alla bästisar..haha!


Dagens lunch.....mums!

Idag har jag absolut inte gjort nåt alls....precis ätit min mycket sena lunch och väntar bara på att älsklingen ska ringa och säga att han landat i Sverige!!! Blir en massa massa mys ikväll och har morgondagen helt ledig.....älskar!
Hoppas ni har haft en underbar helg mina vänner
                                                                                                                              //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela